آموزشی چشم آنلاین, بیسیم واکی تاکی

محبوب‌ترین بی‌سیم‌های واکی تاکی دارای صفحه نمایش و فاقد صفحه نمایش را بشناسید.

محبوب‌ترین بی‌سیم‌های واکی تاکی دارای صفحه نمایش و فاقد صفحه نمایش را بشناسید.

همان‌طور که می‌دانید بی‌سیم‌های واکی تاکی یک وسیله ارتباطی کم‌هزینه و مناسب برای تمام فعالیت‌های گروهی هستند که کارها را برای ما ساده‌تر می‌کنند.

اما همین محصولات نیز انواع مختلفی دارند و گاخی اوقات با دارابودن برخی قابلیت‌های شگفت‌انگیز مانند مجهز بودن به صفحه‌نمایش، ما را غافلگیر می‌کنند.

در این بلاگ قصد داریم که شما را با ۱۰ مدل از پرطرفدارترین بی‌سیم‌های واکی تاکی دارای صفحه نمایش و فاقد صفحه نمایش آشنا کنیم. پس اگر به تهیه‌ی هرکدام از این بیسیم‌ها احتیاج دارید، این صفحه را ترک نکنید و تا آخر این مقاله با من همراه باشید.

 

معرفی پرفروش‌ترین بیسیم‌های واکی تاکی دارای صفحه نمایش

به دنبال این هستید که بیسیم واکی‌تاکی شما هر چه بیشتر خاص به ‌نظر بیاید؟ پس بیسیم‌های دارای صفحه‌نمایش را خریداری کنید. این محصولات می‌توانند نمایشگری از نوع  LED یا LCD داشته‌ و البته قیمت بالاتری نسبت به بیسیم‌های معمولی دارند.

صفحه نمایش علاوه بر زیبایی‌بخشیدن به بیسیم، کار با دستگاه را سهولت می‌بخشد. مثلا میزان شارژ باقی‌مانده از باتری را به شما نشان می‌دهد تا سریع‌تر خودتان را به مکانی برسانید که قابلیت شارژ بیسیم در آن فراهم است.

در ادامه، شما را با ۵ تا از مرغوب‌ترین بیسیم‌های واکی‌تاکی دارای صفحه‌نمایش آشنا می‌کنیم:

 

1-    بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-23

بیسیم‌های واکی تاکی مجاز با برند طنین به دلیل طراحی زیبا و ارگونومیک و کیفیت بالای قطعات الکترونیکی، در بازار ایران محبوبیت بالایی دارند.

لازم به ذکر است که این مدل، دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباط رادیویی است و شما می‌توانید با خیال آسوده از آن بهره ببرید.

 

اما این محصول چه خصوصیات ویژه‌ای دارد؟  از جذاب‌ترین ویژگی‌های بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-23 وجود استاندارد IP55 است که دستگاه بی‌سیم را در برابر گردوغبار، ضربه و رطوبت حفظ می‌کند.

علاوه بر آن، می‌توان به صفحه نمایش LED پنهان و صدای شفاف، واضح و باکیفیت آن اشاره کرد که تا ده سطح بلندی دارد.

این دستگاه بی‌سیم از ویژگی‌های فنی و فیزیکی بالایی برخورداراست که شامل ضمانت و خدمات پس از فروش یکساله، کارت حمل و کارت گارانتی می‌باشد. هم‌چنین دارای 35 کانال باند فرکانس UHF و باتری لیتیومی با قابلیت شارژ توسط برق، پورت USB، شارژر فندکی خودرو‌ و پاور بانک است.

این بیسیم به یک آداپتور شارژر(موبایلی) با کابل USB و پایه شارژر رومیزی با امکان شارژ دستگاه بصورت دلخواه مجهز بوده و هم‌چنین از قابلیت نشانگر میزان ذخیره باطری و سیستم Battery Server برخوردار است.

سیستم کدگذاری جهت جلوگیری از شنود DCS و CT به کار رفته در این دستگاه و قابلیت ست‌شدن با تمامی مدل‌های بیسیم واکی تاکی مجاز از دیگر ویژگی‌هایی‌ست که این محصول را هرچه بیشتر برای کاربران خواستنی کرده‌است.

 

2-    بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 328

دومین بیسیم دارای صفحه‌نمایش که قصد داریم به شما معرفی کنیم، بیسیم مدل TB LPD 328  از جدیدترین مدل‌های بیسیم برندTB  است که خیلی‌ها آن را به عنوان کامل‌ترین بیسیم واکی تاکی مجاز ایران می‌شناسند.

این محصول با ابعاد 40*60*90 میلی‌متر، دارای آنتن بلند کنوودی و منعطف و بدون نیاز به نصب هرگونه سیستم جانبی مانند: آنتن، دکل، دستگاه سانترال یا فرستنده مادر است که می‌تواند برد مناسبی فراهم کند.

صفحه نمایش این دستگاه از نوع LCD بوده و دارای باتری لیتیومی با ظرفیت 2000 میلی آمپر می‌باشد. وزن محصول همراه با باتری 150 گرم است و به  پایه شارژر(استند) رومیزی مجهز است که می‌توانید آن را به راحتی همراه خود حمل کنید.

 

 

3- بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816

این مدل بیسیم دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیویی بوده و شامل 35 کانال، باند UHF و سیستم کد گذاری ضد شنود می‌باشد. هم‌چنین دارای کیفیت صدا با وضوح بالا، باتری لیتیومی با ظرفیت 1600 میلی‌آمپر و ابعاد 30*60*90 میلیمتر است.

کار با بیسیم واکی تاکی مجاز کاوش KAVOSH T816 راحت بوده و با بدنه محکمی که دارد، خیال شما را از بابت آسیب‌دیدن در برابر ضربات راحت می‌کند.

 

4- بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SABA SF K1

اما بگوییم از برند صبا که یکی از باکیفیت‌ترین برندها در زمینه‌ی ساخت بیسیم واکی‌تاکی است. از جذاب‌ترین مشخصه‌های این مدل بیسیم، می‌توان ظرافت، زیبایی بدنه و طراحی ارگونومیک را نام برد.

این واکی تاکی با بهره‌مندی از 35 کانال و مجهز بودن به چراغ قوه و رادیو موج FM، یکی از واکی تاکی‌‌های محبوب بازار شناخته می‌شود.

صفحه نمایش بیسیم واکی تاکی مجاز صبا SABA SFK l از نوع LCD بوده و دستگاه دارای ابعاد 18*50* 100 میلی‌متر است. باتری لیتیومی این محصول با ظرفیت 1800 میلی‌آمپر، توان مناسبی را برای دستگاه ایجاد کرده و از عمر و دوام بالایی برخوردار است.

شاید بگویید که مگر بهتر از این هم می‌شود؟ بله چرا که نه؟

 

5- بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 320

قبول دارید که همیشه آخرین مدل معرفی‌شده در هر لیست، بهترینِ آن‌هاست؟ پس بیایید تا بهترینِ این لیست را به شما معرفی کنم.

از دیگر دستگاه‌هایی که در دسته‌ی بیسیم‌های واکی تاکی دارای صفحه نمایش قرار می‌گیرد، بیسیم واکی تاکی مجاز TB LPD 320 می‌باشد که مجهز به صفحه کلید (کی پد) و صفحه نمایش LCD با ابعاد 30*56*115 میلی‌متر و باتری لیتیومی با ظرفیت 1300 میلی‌آمپر است.

 

این دستگاه از 35 کانال با باند UHF پشتیبانی می‌کند. هم‌چنین دارای آنتن بلند جدید کنوودی با قابلیت انعطاف‌پذیری و استاندارد IP53 مقاوم در برابر گردوغبار، ضربه و رطوبت است.

از دیگر ویژگی‌های این بیسیم می‌توان به برخورداری از پایه شارژ (استند) رومیزی، دارا بودن مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، شش ماه ضمانت و یکسال خدمات پس از فروش و اشاره کرد.

 

معرفی بیسیم‌های واکی تاکی فاقد صفحه نمایش

اگر لزومی به استفاده از صفحه‌نمایش بیسیم واکی‌تاکی نمیبینید، بهتر است هزینه‌ی اضافی بابت آن نپردازید و به خرید یک بیسیم باکیفیت و ساده بسنده کنید.

 

1- بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-89

بیسیم واکی تاکی مجاز طنین Tanin GP-89 با بالاترین تکنولوژی ساخت بیسیم واکی تاکی عرضه‌شده است. این دستگاه از برند Tanin  بوده و از لحاظ کیفیت ساخت، قیمت و مقاومت بدنه، جزو بهترین مدل‌های واکی تاکی مجاز فاقد صفحه نمایش است.

 

 

2- بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM MC 444

می‌خواهم شما را با برندی نوپا آشنا کنم که همه را با کیفیت بالای محصولاتش غافلگیر کرده‌است.

برند موتوکام اخیراً توانسته با عرضه‌ی سه مدل بیسیم، با کیفیت ساخت عالی و قیمت مناسب، سهم بالایی از فروش بیسیم واکی تاکی مجاز در ایران را از آن خود کند.

 

 

3- بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM MC555

یکی دیگر از مدل‌های محبوب برند موتوکام، مدل MOTOCOM MC 555 می‌باشد که با دارا بودن مجوز از سازمان‌ تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و هم‌چنین داشتن گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به همراه کارت حمل و کارت گارانتی، یکی از مدل‌های پرفروش واکی تاکی فاقد نمایشگر می‌باشد.

 

 

4- بیسیم واکی تاکی مجاز موتوکام MOTOCOM MC666

دوست دارید بیسیمی خریداری کنید که دارای رنگ‌بندی جذابی باشد؟ پس این مدل را حتما در لیست بیسیم‌های انتخابی خود بگنجانید.

بیسیم واکی تاکی مجاز MOTOCOM MC666 از دیگر مدل‌های پرفروش برند موتوکام است که با طراحی زیبا، کیفیت بالا، قیمت مناسب و تنوع رنگ در چهار رنگ قرمز، زرد، نارنجی و سبز، طرفداران زیادی را نصیب خود کرده‌است.

 

 

5- بیسیم واکی تاکی مجاز استارکام STARCOM PRO

بیسیم واکی تاکی مجاز استارکام مدل PRO با قیمت اقتصادی و بدنه‌ی خوش دست، کیفیتی مثال‌زدنی دارد. این محصول دارای مجوز از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه گارانتی یکسال خدمات پس از فروش است.

 

سخن پایانی

بیسیم‌ها از شگفت‌انگیزترین دستگاه‌های ارتباطی هستند که در مواقعی که هیچ دستگاه هوشمندی آنتن نمی‌دهد، کارمان را راه می‌اندازند.

اما انتخاب یک بیسیم باکیفیت به این سادگی‌ها نیست. برای خرید یک دستگاه بدون نقص، لازم است ابتدا هدف خود از خرید بیسیم واکی‌تاکی را مشخص‌کرده و سپس با پرفروش‌ترین برندها در این زمینه آشنا شوید.

در این بلاگ ۱۰ مدل از بهترین‌ بیسیم‌های واکی تاکی دارای صفحه نمایش و فاقد صفحه نمایش معرفی‌شده‌است که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب کنید.

فراموش نکنید که برای خرید هرکدام از این دستگاه‌ها با قیمت مناسب، می‌توانید روی فروشگاه چشم آنلاین حساب کنید. راستی به نظر شما صفحه نمایش بیسیم واکی‌تاکی کاربردی است؟ شما کدام دسته از بیسیم‌ها را پیشنهاد می‌کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *