آموزشی چشم آنلاین, دزدگیر

فروش و نصب دزدگیر اماکن ، سیستم اعلام سرقت و راه کارهای امنیتی

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

سیستم های حفاظتی که امروزه با پیشرفت فناوری های گوناگون این حوزه گستردگی بیشتری یافته است، سیستم های اعلام سرقت است که نقش مهمی در امنیت و حفاظت از کسب و کارهای مختلف دارد. امروزه یکی از نگرانی های اصلی افراد تامین امنیت محل زندگی و محل کارشان میباشد و با به کار بستن راه های مقابله با خطرات می تواند امنیت خود و خانواده خود را چندین برابر کند و ازخسارات مالی و روحی که خیلی وقت ها جبران ناپذیر است جلوگیری کند.

[/vc_column_text][vc_column_text text_larger=”no”] شرکت چشم آنلاین با سابقه درخشان فعالیت در صنعت سیستم های نظارتی و امنیتی برند های متفاوتی از دزدگیر های امنیتی را خدمت شما معرفی مینماید. بدیهی است میتوانید از راهنمایی های تلفنی و حضور کارشناسان فروش و فنی این شرکت برای انتخاب بهتر برند یا مدل دزدگیر استفاده نمایید

 

مواردی که در هنگام نصب دزدگیر اماکن باید به انها توجه کرد

 

نصب برد مرکزی دزدگیر

 

قلب و مغز همه ی دزدگیر های اماکن، کنترل پنل اصلی است. تمام سیگنال های چشم های راداری که در جاهای مختلف نصب شده است به این واحد که متصل است، صفحه اصلی سیستم باید در کنار منبع انرزی نصب شود و به خط تلفن متصل باشد. اگر مکانی حضور دارید که خط تلفن ثابت ندارد میتوانید از دزدگیر های اماکن سیم کارتی استفاده نمایید , حتما برای سیستم دزدگیر خود یک باطری پشتیبان تهیه نمایید.

 

نصب حسگر برای درب ها

 

اگر شما با نصب سنسور با زنگ هشدار برای درب خانه از باز شدن درب توسط دزد جلوگیری نمیکنید بلکه این سنسور تنها سبب میشود دزد فرار کند و امکان ادامه سرقت را نداشته باشد. سنسور در صورت فعال بودن در مقابل هر گونه حرکت و ضربه ای حساس است. محل قرارگرفتن ان باید در جایی بدون حرکت که در دید نیست باشد و از هر گونه الودگی و کثیف شدن در امان باشد.

 

نصب حسگر برای پنجره ها

 

نصب حسگر یا سنسور برای پنجره ها میتوان امنیت خانه و خطر سرقت از خانه را بیشتر کاهش دهد و محیط را امن تر سازد. فقط فراموش نکنید باید تمام سیگنال های سنسورها کاملا به برد اصلی دزدگیر متصل شوند.

 

سیستم امنیتی در مقابل شکسته شدن شیشه

 

در جاهایی که امکان و خطر شکسته شدن شیشه توسط دزد نیز باید حسگر های امنیتی نصب شود تا هنگام شکسته شدن شیشه اژیر به صدا در آید. در خصوص حسگر های امنیتی در مقابل شکسته شدن شیشه نیز باید اطمینان حاصل کنید که حسگر کاملا به برد اصلی سیستم دزدگیر متصل شده باشد.

 

تست کردن دزدگیر بعد از نصب

 

دزدگیر های اماکن پس از نصب باید از نظر عملکرد و میزان حساسیت تست شود و در صورت نیاز میزان حساسیت ان کنترل و تنظیم شود.

 

فروش و نصب انواع دزدگیر اماکن پارادوکس کانادا، کلاسیک Z4، فایروال، فایو استار و آنیک و IPS …

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سیستم های امنیتی و دزدگیر اماکن و اطلاع از قیمت ها و نحوه خرید با شماره‌های تماس : ۰۹۱۲۰۱۶۳۴۲۰ شیرعلی تماس بگیرید.

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *